Saturday 7 January 2012

Azam Baru Si Azmi

Assalamualaikum, 

 Selamat tahun baru guys n girl walaupun lambat wish, so pe azam tahun baru korang tahun nie? Azam tahun lepas amacam? Ade yang tertunai or tak? Kalau belum ada lagi ditunaikan bawa je ke tahun 2012.

Aku ni pun banyak lagi pelan-pelan yang belum dilaksanakan, rancangan dan jalannya dah ada cuma pelaksanaannya aje belum. Macam-macam je mas-alah yang tenggelam dan timbul.

So tahun ni tak boleh tangguh dah, aku kena wat jugak le bun. So azam aku yang first sekali aku nak simpanan duit bank aku SEBANYAK RM 10,000.


















Korang tengok nie pun dah kata "Imposibble la Mi, Berangan je lebih or ko dah cermin diri belum?" 

Dalam diri aku kata senang je "Ade aku kisah?" hahaha..

 Ok guys you see, nak wat simpan duit sebanyak tu senang je..

 RM 10,000 bahagi 12 bulan : RM 833.333333 kalo dalam kalkutator le..ok agak-agak dalam RM 840.00

Lepas tu RM 840.00 bahagi lagi 30 hari : Hanya RM 28.00 sehari..x akan la tak boleh cari duit sesikit tu..betul x?

 "Nak bisnes ape mi?" Kawan-kawan aku dah mula tanya... Nak tahu rahsia bisnes??? Bukan mlm or piramid ye..


Bisnes ni aku dah kaji dan uji sendiri, modal kecil untung lebih rugi sikit.. nak tahu tunggu post nanti ok...

 Assalamualaikum dan Selamat menjalani tahun 2012...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...